»Tu se ne izvajajo nobeni obredi in ni šamana, gre za umetniško interpretacijo, ki jo navdihuje antropološki, arheološki in etnološki kontekst. Gre za predstavo v dveh delih, tako imenovani 'live art', v kateri se združujejo različne umetniške zvrsti, kot so vizualna umetnost, gledališče in ples. V celoti gre torej za umetniško izkušnjo tako avtorja razstave kot preostalih izvajalcev.«
»Serija tako jemlje primat človeškemu znanstveniku kot dominantnemu organizmu, ki deluje znotraj trdne laboratorijske ekologije, in usmeri pozornost v sanje nečloveških organizmov, ki živijo, se razmnožujejo, nastopajo in umirajo v laboratorijskem okolju.«
»Ni bilo lahko iz tako obsežne in raznolike zbirke izbrati umetniških del. Zame je bilo predvsem pomembno, da obiskovalcem ponudim rdečo nit, ki jih bo vodila in ki dejansko obstaja le v kronološkem smislu.«
»S prestopom v dva medija, ki ju v osnovi določa reproduktabilnost, umetnik v svojih raziskovanjih seže iz območja forme v območje produkcije in se tako vrne k problematičnemu izvoru svojih raziskovanj: na tej točki se namreč kar samo od sebe postavi vprašanje o (ne)smiselnosti umetniške (hiper)produkcije v sodobni družbi – a to je že tema za novo razstavo.«
»zahteva samega umetnika, zastavljenega njemu samemu, ante ali post festum zgodbe na platnu – ki ga oživlja, lahko tudi preoblikuje v drugačno usmerjeno pozicijo in ki jo v tej fazi postavlja v branje gledalcu, opazovalcu in hkrati odjemalcu, če tako definira občinstvo samega sebe«
»Kakor se je torej po prestopku enega človeka zgrnila obsodba na vse ljudi, tako tudi zaradi pravičnega dejanja enega prihaja na vse ljudi opravičenje, ki daje življenje.«
»Zapredek postane tako značilen za Mršnika, da sčasoma postane pravzaprav njegov lastnoročni podpis.«
»Najden kamen je bil torej navdih, ne le v sami formi, ampak prej v premisleku, ki ga sproži prav njegova nenavadna oblika.«
»Muhina je povsod iskala motive gibanja, ki jih je želela zajeti, narediti statične. To statičnost je našla v skulpturah.«
»Čar njegovih del je v pristnosti in v tem, da se ne pretvarja, temveč slika to, kar je doživel, in slika tako, kot zna.«
»Želel je vedno oziroma znova iskati obliko oziroma na platno odtisniti svojo misel ter jo tako osvoboditi.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju